Page 38

Opmaak 1

36 Op tijd bij de klant De verse producten moeten zo snel mogelijk bij de klant terecht komen. Een modern wagenpark, een uitgekiend routesysteem en vakkundige mensen maken dit mogelijk. Het vervoer wordt door de bakkerij zelf verzorgd. De chauffeurs beginnen in de avond en rijden tot de volgende ochtend 10:00. Een aantal klanten wordt ’s avonds en tijdens het weekend beleverd. Dit gebeurt met name in de foodservice sector. Retailklanten krijgen hun brood en banket over het algemeen in de morgen. A D V E R T E N T I E 6 Gerard Fuite, logistiek manager: “Onze chauffeurs rijden voornamelijk in de nacht en ochtend tot ongeveer 11 uur. Over het algemeen weten we de files goed te vermijden. Een aantal afnemers wordt ’s avonds en gedurende het weekend beleverd. Dit gebeurd met name in de foodservice. Retailafnemers beleveren we in de vroege morgen. Het is mijn taak om alles goed in te plannen en te zorgen dat de bestellingen tijdig afgeleverd worden. Omdat er ’s nachts gereden wordt, ben ik op dat moment ook aanwezig. In ons bedrijf speelt logistiek een zeer belangrijke rol. De broodproducten moeten zo snel en veilig mogelijk bij de afnemers terecht komen. Ik vind het een grote uitdaging om het iedere dag opnieuw voor elkaar te krijgen en te zorgen voor tevreden afnemers.”


Opmaak 1
To see the actual publication please follow the link above