Page 29

Opmaak 1

Samen sterk Krachten bundelen zorgt voor kansen Herman Hondebrink, accountmanager: “Ik heb jarenlang gewerkt als bedrijfsleider in een supermarkt en weet dan ook precies wat hier speelt. Deze kennis kan ik bij bakkerij Fuite prima inzetten. Als accountmanager ben ik ervoor om klanten in de retailbranche te adviseren en te motiveren om te kiezen voor de juiste producten. Ik verplaats me graag in hun situatie en denk mee. Over het productassortiment, maar ook over de presentatie en de verkoopstrategie. Welke acties zijn gunstig? Waar moeten we meer aandacht aan besteden? Met deze en nog veel meer vragen houd ik mij dagelijks bezig. Zo zijn we voor Boni nu met onze eigen verpakkingen gekomen voor het banket. ‘Fuite als warme bakker voor Boni’ is de achterliggende gedachte. Samen met de klant zorg ik ervoor dat producten succesvol worden. Ook het introduceren van een luxe brood bij deze supermarkt was een initiatief van ons. In dit segment was nog geen aanbod en nu kunnen ook consumenten die een alternatief zoeken bij Boni terecht. Het leuke is dat je met brood en banket ontzettend veel kunt. Iedereen koopt het en met het juiste assortiment kun je de aantrekkingskracht van een winkel vergroten.” “Met het juiste broodassortiment kun je een supermarkt aantrekkelijker maken” Samen bereik je meer, vindt Bakkerij Fuite. Daarom koos het bedrijf voor samenwerkingsverbanden met verschillende andere bakkerijen om klanten op die manier nog beter van dienst te zijn. Bakery Stars Mensen eten en drinken steeds meer buitenshuis. Binnen de foodservicemarkt is daarom een toenemende vraag ontstaan naar maatwerk, verkrijgbaarheid van concepten, professionalisme en duurzaam ondernemen. Bakery Stars speelt hierop in met lekkere en maatschappelijk verantwoorde brood- en banketconcepten voor de foodservicemarkt. De bundeling van krachten van de verschillende bakkerijen, met ieder hun eigen specialisme, zorgt voor een ongekend aanbod. Tegelijkertijd profiteren klanten bij ‘hun bakkerij’ gewoon van het zelfstandig ondernemerschap waarbij de klant centraal staat. Het hoofdkantoor van Bakery Stars is gevestigd recht tegenover de ‘Wereld vol Wonderen’ in Kaatsheuvel. Bake-King Scandinavia Een krachtige verkooporganisatie op het gebied van bakkerijproducten, dat is Bake-King Scandinavia. Kwaliteitsbakkerijen uit Nederland, Frankrijk en Spanje werken samen aan een sterk en innovatief aanbod voor klanten wereldwijd. Op die manier kunnen zij iedereen een antwoord bieden als het gaat om de vraag naar klantgerichte oplossingen. Klanten profiteren van een breed assortiment en een partner die meedenkt over nieuwe mogelijkheden om de marges en het marktaandeel te vergroten. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Zweedse Västra Frölunda en wordt geleid door Clemens Fredmark, wereldwijd een gevestigde naam in de Foodservice-branche. Strength in partnership The food service market is experiencing a growing demand for tailor-made products and services, availability of concepts, professionalism and sustainable business practices. Bakery Stars is responding to this need with tasty and socially responsible bread and pastry concepts for the food service market. By combining the forces of a number of bakeries, each with their own specialism, an unprecedented product range can be offered. At the same time, consumers can rely on ‘their bakery’ to provide an independent service that always puts the customer first. Bake-King Scandinavia is amajor sales organisation that operates within the bakery product sector. High-quality bakeries fromthe Netherlands, France and Spain work together to offer clients around the world a strong and innovative product selection. This enables them to provide a comprehensive range of client-oriented solutions. Herman Hondebrink, account manager: “In my capacity as account manager, it is my job to advise customers in the retail sector and to direct them in selecting the right products. The fun part is that the possibilities with bread and confectionery are endless. Everyone buys this product and with the correct product range you can really boost the attraction of a shop.” 27


Opmaak 1
To see the actual publication please follow the link above